Ajánlott bejegyzések

Ennyi volt: legyártották az utolsó Holdent
Most már tényleg nincs mit menteni rajta, temethetjük az ausztrál bővebben

Combig a Kis-Balatonban hegesztették az első kőolajvezetéket
Idén ősszel 80 éves a magyar olaj- és gáztermelés, nagyképes válogatásunkal a magyar olajipar technológiai, műszaki, mérnöki kihívásait idézzük bővebben

A Bugatti új főnöke pedig…
... a Lamborghini korábbi feje lesz. Házon belül pótolják Dürenheimert a bővebben

Levideózták az erősebb Tesla Model 3-at?
Most, hogy beindult a gyártás, lett ideje erre is a fejlesztőknek? Még az is bővebben

Eladó az első Alfa Romeo utolsó példánya
A hathengeres ősmodell 1921-ből származik, és meglepően jó állapotban maradt bővebben

Hengerenként egy turbó – ez a benzinmotor jövője?
A Ford egy korábbi fejlesztőmérnöke szabadalmaztatta az új motortípust, ahol minden hengernek saját turbófeltöltője bővebben